Urząd Miasta Brzeziny

Przetargi poniżej progów unijnych

Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2022 roku.

Tryb podstawowy

Ogłaszający

Miasto Brzeziny

Miasto Brzeziny

Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny
tel.468747741
0 dni 0 godziny 0 minuty 0 sekundy
  • Etap postępowania
    Postępowanie zakończone
  • Numer postępowania
    RI.271.6.2022
  • Klasyfikacja ofert
    brutto PLN
  • Data publikacji
    21.02.2022 15:00
  • Termin składania ofert
    01.03.2022 10:30
  • Termin otwarcia ofert
    01.03.2022 11:30

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie  miasta Brzeziny (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2022 roku.

  – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem

Zakres usług, objętych  przedmiotem zamówienia, obejmuje m.in. następujące prace:

  • usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków oraz naprawa zniszczonych fragmentów nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, placów, zatok itp., elementów pasa drogowego;
  • frezowanie starej i układanie nowej nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez Zamawiającego;
  • regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej.

 – Remonty cząstkowe chodników oraz nawierzchni nieasfaltowych

Zakres usług, objętych przedmiotem zamówienia, obejmuje m.in. następujące prace:

  • usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków oraz naprawa zniszczonych fragmentów nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, placów, zatok itp., elementów pasa drogowego;
  • budowa/przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów, naprawa nawierzchni pasów zielonych itp.;
  • wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych;
  • regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury technicznej.

 – Utrzymanie (remonty cząstkowe)/utwardzenie dróg i powierzchni gruntowych

Zakres usług, objętych opisem przedmiotu zamówienia, obejmuje m.in. następujące prace:

  • bieżące utrzymanie i remonty dróg gruntowych (o nawierzchni tłuczniowej\żwirowo-tłuczniowej);
  • utwardzanie dróg dojazdowych, powierzchni gruntowych.

 – Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych i wewnętrznych oraz utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Zakres usług, objętych przedmiotem zamówienia, obejmuje m.in. wykonanie i odtwarzanie pionowego i poziomego oznakowania dróg gminnych i wewnętrznych, ścieżek rowerowych, parkingów, placów i zatok.

– Sprzątanie pasa drogowego oraz ciągów chodnikowych

Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Warunek  1  Wykonawca zobowiązany jest wykazać się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: co najmniej jedną usługę w zakresie remontów nawierzchni ulic lub/i bieżącego utrzymania dróg o wartości co najmniej 300 000,00 (trzysta tysięcy) zł brutto.

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

 

Warunek 2  Dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami technicznymi w ilościach nie mniejszych niż wymienione poniżej:

  • koparka – spycharka  – min. 1 szt.
  • równiarka drogowa samojezdna o mocy min. 110 KM– min. 1 szt.
  • ładowarka lub koparko ładowarka – min. 1 szt.
  • walec drogowy z wibracją min. 1 tona – min. 1 szt.
  • kocioł do asfaltu lanego – 1 szt.
  • jezdna przecinarka do asfaltu – 1 szt.
  • zagęszczarka – 1 szt.

 

Warunki realizacji umowy

Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

Branże CPV

  • 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
  • 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
  • 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

Informacja

Postępowanie zakończone

Wybór oferty

"ANDRO" Anna Fijałkowska

ul.Brzezińska 138
95-040 Koluszki

Jestem nowym użytkownikiem i chcę korzystać z usług serwisu.

Zarejestruj się

lub załóż konto uproszczone i loguj się tylko przez link

Szybka rejestracja

Posiadam już konto

Przypomnij hasło Ponownie wyślij link aktywacyjny

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

do góry